Client Support

  • Location: Tbilisi
  • Published 2178 days ago / May 21, 2018
    Deadline reached 2147 days ago / Jun 20, 2018
  • Salary: 550—1,000 GEL

The full text of this announcement is in Georgian:

ვაბაკო სწრაფად მზარდი, დინამიური კომპანიაა, მეგობრული კოლექტივითა და სასიამოვნო სამუშაო გარემოთი. ჩვენი გუნდი აერთიანებს ტექნიკური, კრეატიული და ბიზნეს უნარების მქონე განსხვავებულ პროფესიონალებს. მზად ვართ მოტივირებულ და შრომისმოყვარე ადამიანებთან თანამშრომლობისათვის.

ვეძებთ კლიენტთა მხარდაჭერის სპეციალისტს, რომელთან ერთად შევქმნით მაღალი კლასის პროგრამულ პროდუქტებს დიდი კორპორაციებისათვის.

ძირითადი სამუშაო:

  • კლიენტის თანამშრომლების დატრენინგება ჩვენი პროდუქტის სწორად მოხმარებაში;
  • კლიენტს დისტანციურად გაუწიოს კონსულტირება ჩვენი პროდუქტების გამოყენებაში;
  • მიიღოს და მოაგვაროს კლიენტისგან მოთხოვნები და პრობლემური საკითხები;
  • კლიენტისგან მიღებული რთული საკითხები გადაამისამართოს შესაბამისი მიმართულებით.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნა:

  • ბაკალავრის ხარისხი ბიზნეს ადმინისტრირებაში, ან ნებისმიერი ტექნიკური მიმართულებით.

პირობები:

  • სამუშაო გრაფიკი - ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით, 09:00-დან 18:00-მდე;
  • ანაზღაურება - საწყისი/პირველი ბიჯი - 550 ლარი ხელზე. მეორე ბიჯი - 750 ხელზე. მესამე ბიჯი - 1,000 ლარი ხელზე (ბიჯებს შორის სხვაობა არის საშუალოდ 8 თვე);
  • ჯანმრთელობის დაზღვევა.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება: კლიენტთა მხარდაჭერის სპეციალისტი.

Join our mailing list of 19,376 users — get new announcements via email: