სასწავლო კურსი შეუძლია გაიაროს ნებისმიერმა მსურველმა.
კურსს გაუძღვება კულტურის პოპულარიზაციის ცენტრის და კულტურ.ჯი-ს დამფუძნებელი და დირექტორი თამარ კენჭოშვილი.
მსმენელები პრაქტიკას გაივლიან სხვადასხვა ტურისტულ სააგენტოებში.
წარჩინებული მსმენელები დასაქმდებიან.
ტუროპერატინგის შემსწავლელი კურსი
სასწავლო კურსი შეუძლია გაიაროს ყველა მსურველმა და ნებისმიერი პოფესიის ადამიანმა. ჩვენთან შეისწავლით: ტურების, ლაშქრობების, ექსკურსიების დაგეგმვა-შემუშავებას, ტურისტული სააგენტოების ფუნქციონირების მექანიზმებსა და მათ დამოკიდებულებას ტუროპერატორულ კომპანიებთან. მოლაპარაკების წარმოებას, მომსახურების ხრისხის კონტროლს და მის წრმატებით განხორციელებას.
კურსი მოიცავს:
- ტურიზმის ოპერირების საფუძვლები;
- ტურიზმის განვითარების ძირითადი ასპექტები;
- ტურიზმის სახეები და მიმართულებები, კლასიფიკაცია;
- მომსახურების კლასები და პაკეტები;
- ტურის პროექტირება;
- ტურფირმის იმიჯი, მიმზიდველი ტურპროდუქტის შექმნა;
- ხელშეკრულებები ტუროპერატორებს შორის;
- ხელშეკრულებები კვების ბლოკთან და ავტოტრანსპორტთან;
- ტურისტული დოკუმენტაცია, სავიზო მხარდაჭერის პოლიტიკა, სამოგზაურო დაზღვევა;
- ტურისტული მარშრუტის აღწერა-შედგენა, დროში გაწერა და მართვა;
- ტურპაკეტის შედგენა და ფასების კალკულაცია.
კურსის ღირებულება: 250 ლარი (12 ლექცია).
მეცადინეობა ტარდება კვირაში 3-ჯერ. ლექციის ხანგრძლივობაა 1სთ.
კურსის ბოლოს გაიცემა ორენოვანი სერთიფიკატი.
მიღება წარმოებს წინასწარი ჩაწერით.
ტურიზმის მენეჯმენტის შემსწავლელი კურსი
სასწავლო კურსი შეუძლია გაიაროს ყველა მსურველმა და ნებისმიერი პოფესიის ადამიანმა. ჩვენთან შეისწავლით: ტურიზმის მენეჯმენტს და მის სტრუქტურას, ტურისტული ფირმის ხელმძღვანელობას და პერსონალის მართვას, საქმიანი თათბირებისა და მოლაპარაკებების ჩატარების - კონფერენციების, სემინარების, სამუშაო შეხვედრების ორგანიზებას.
კურსი მოიცავს:
- ტურიზმის საფუძვლები, განმარტებები, მისი განვითარების მოკლე ისტორია;
- ტურიზმის სახეები, კლასიფიკაცია და ძირითადი მიმართულებები;
- მენეჯმენტისა და მარკეტინგის როლი ტურიზმში;
- ტურისტული ბაზრის სეგმენტები და მოგზაურთა ფსიქოლოგია;
- საქართველოს ტურისტული რეგიონები;
- ეკოტურიზმი და გარემოს დაცვა;
- ეკოტურიზმი და თანამედროვე მსოფლიო;
- საქართველოს ტურისტულ-რეკრეაციული პოტენციალი (რუკაზე მუშაობა);
- ტურისტული ბაზრის მოთხოვნა-მიწოდება;
- ტურისტული ფირმის პერსონალი, მათი შერჩევა, მართვა და მოტივაცია;
- მენეჯერის როლი, ძალაუფლება და ავტორიტეტი;
- საქმიანი თათბირებისა და მოლაპარაკებების ჩატარების ორგანიზება;
- კომფლიქტები და სტრესები;
- რეკლამის როლი ტურიზმის მენეჯმენტში;
- საქართველოს ინდუსტრიის რესურსები და ინფრასტრუქტურა (სატრანსპორტო საშუალებები, დაცული ტერიტორიები, თემატური პარკები, კვების ობიექტები და სხვა);
- საქართველოს ძირითადი ტურისტული მარშრუტები.
კურსის დასრულების შემდეგ გაიცემა ორენოვანი სერთიფიკატი
მიღება წარმოებს წინასწარი ჩაწერით.
კურსის ხანგრძლივობაა 1 თვე. მეცადინეობა ტარდება კვირაში 3-ჯერ. ლექციის ხანგრძლივობაა 1სთ.
კურსის ღირებულება: 300 ლარი (12 ლექცია)
მის: ყაზბეგის 26. 1 კორპ. 1 სართ. (დელისის მეტროსთან).
ტელ: 214 90 50; 595 40 47 48; 551 40 42 40
ელ. ფოსტა: [email protected]